Strony

środa, 9 stycznia 2013

Pierwszy Shadowbox.

Dziś u mnie na blogu nieco inaczej. Nie będzie jak zawsze kartki ponieważ skusiłem się wykonać po raz pierwszy shadowbox w rolce po taśmie dwustronnej. Pewnie bym go nie stworzył gdyby nie wyzwanie na SCRAPPASSION gdzie w tym miesiącu nagrody sponsoruje sklep NA STRYCHU. Poniżej kilka zdjęć z folią i bez foli. Mam nadzieję, że zimowy shadowbox wyszedł nie najgorzej. 

Bez foli  




Z folią:



Praca trafia na brokatowe wyzwanie Na Strychu


oraz na wyzwanie 13arts.

20 komentarzy:

  1. Prześliczne, gratuluje pomysłowości i kreatywności.Powodzenia. Może i ja kiedyś będę robić podobne cuda to Twoich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, to jest fantastyczne! Urzekła mnie bardzo ta praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny jest. Bardzo podoba mi się zarówno pomysł jak i wykonanie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  4. No wspaniale ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny shadowbox ! Jestem pod mega wrażeniem !!
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na shadowbox. Śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna praca! I jaka dopieszczona :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, naprawdę fajne! te perłowe biele nadają mu takiej miękkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za odwiedziny (ależ te słowa nakręcają do pracy).

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny aniołek w równie cudnym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny shadowbox, tak delikatny, a zarazem mroźny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różne shadow boxy widziałam - ale okrągły pierwszy raz - fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts.
    Lakuna

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy i od razu świetnie wyszedł :D
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Na Strychu!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.