Strony

środa, 30 stycznia 2013

"Scrapbooking moim okiem"

Jak zapowiadałem tydzień temu na blogu co środę pojawiać będzie się cykl, w którym pisać będę, o tym co spodobało bądź nie spodobało mi się w minionym tygodniu na blogach sklepowych, portalach wyzwaniowych itp.
Zamieszczone informacje w tym poście są moją prywatna oceną :-)

Na początek ANEMONE!!! Cóż to takiego?
Nowa marka polskich tekturek. Moim zdaniem świetnie dopracowana, super komponuje się z papierami. Pani Halina wraz ze swoim zespołem może wznosić toasty.
Wielkie i gromkie brawa dla Was- świetna robota.
 Blogowicze macie szansę zdobyć te cuda na CANDY
Oto mały zwiastun:


Kolejną rzeczą, o której warto wspomnieć to nowa kolekcja Vintage Memories wydana przez Studio75.
Moim zdaniem kolorystyka papierów genialna a dodatki w postaci etykiet itp. obłędne :-) Odwiedźcie sklep i bloga przekonajcie się sami i zobaczcie jak się komponują.
Oto ona:


Za tydzień kolejny wpis o czym? Okaże się już w środę.
Pozdrawiam ScrapMan!

3 komentarze:

  1. już z tymi tekturkami i papierami pracowałeś, że tak je zachwalasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. No jaka szkoda, że anonimowo komentarz dodałeś/aś. Jak napisałem to moje prywatne zdanie. Uważam, że projekty są świetne. A zachwalać na moim blogu będę to co mi się podoba :-)
    Zapraszam do dyskusji może gg, fb, mail? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozwoliłam sobie wyróżnić twój blog znaczkiem
    The versatile blogger

    Zasady powyższego wyróżnienia:
    każdy nominowany blogger powinien:

    1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
    2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
    3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
    4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
    5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.