Strony

sobota, 16 marca 2013

Przywołujemy wiosnę...

 Na to hasło większość osób reaguje podobnie, tworząc prace w żywych wiosennych kolorach. Pełne zieleni i kwiatów. Dziś chcę pokazać jak za sprawą pięknej kolekcji papierów Engraver można podejść do tego samego tematu. Pomysł narodził się za sprawą zabawy jaką serwuje dziś blog Scrapki.pl. Pomyślałem, że skoro budzimy wiosnę to budzikiem, stąd motyw zegara w mojej pracy a mały detal w postaci gniazda przywodzi na myśl wiosenne igraszki ptaków :-)








Pracę posyłam na wyzwanie Stempell&Kartoon 
oraz na wyzwanie Galerii Rae

Pozdrawiam ScrapMan

10 komentarzy:

  1. Ciao Mariusz...
    WOW !!!...what a very beautiful and particular work you made...love colours and composition...
    soon Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, podoba mi się gniazdko i pomysłowe jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, przydałby się wiośnie budzik, przydał! Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca z połączenia zegara z gniazdem...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne jest to gniazdo :) fajna interpretacja tematu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać, ze te papiery w każdej pracy są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem, pod dwoma wrażeniami nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna karteczka, ladnie wyeksponowane papiery i sliczne gniazdko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna vintydżowa kartka - przepiękne, ciepłe odcienie ... Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.