Strony

środa, 8 maja 2013

Po długim weekendzie...

Cześć!

W natłoku wielu spraw, nowych obowiązków i wyzwań zabrakło mnie trochę na blogu ale już nadrabiam wszystko. W weekend majowy rozpocząłem swoją gościnę na blogu UHK Gallery, która wczoraj dobiegła końca. Wielkie dzięki Ula za to zaproszenie i bardzo miłą atmosferę. Trochę spora galeria zdjęć dzisiaj na Was czeka ale mam nadzieję, że się nie zanudzicie.

Na początek prace jakie przygotowałem dla UHK Gallery










A na koniec pochwale się wyróżnieniami jakie otrzymałem.
Pierwsze (top 2) od DT Magicznej Kartki za pracę:


Oraz drugie od DT Craft4You


Pozdrawiam ScrapMan

6 komentarzy:

  1. Prace fantastyczne- szczególnie te "męskie" są super Pozdrawiam i życzę nieustającej weny

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te UHK-owe! wiązania "tagowe"- świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace podziwiałam już na UHK Gallery, a wyróżnień serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe :) najbardziej mi przypadła do gustu pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful wonderful tags. Like the butterfly in the globe, and the layering on the 18 and the clocks. I have a thing for old clocks. Thanks for sharing. Karen

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.