Strony

poniedziałek, 2 września 2013

Project for Smile And Scrap- My new home.

Witajcie

Jaki miły prezent otrzymałem od koleżanek zza wschodniej granicy, gdy pewnego dnia otrzymałem od nich maila z zaproszeniem do Design Teamu. Dzisiaj mogę już o wszystkim powiedzieć. Zasiliłem zespół Smile And Scrap, gdzie będę Was inspirował do twórczego i kreatywnego spędzania czasu. Dzisiaj rusza pierwsze wyzwanie a wraz z nim mój debiut na blogu. Dziewczyny przygotowały bardzo fajną mapkę, z którą na pewno każdy z Was sobie poradzi. A ja sobie z mapką poradziłem tak:




Praca powstała ze świetnej kolekcji Novinki- Rozalia w ogrodzie, a kwiaty, perłowe pręciki oraz półperełki znajdziecie na półkach Rapakivi.

Pozdrawiam 
ScrapMan

10 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo prosta a co za tym idzie bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna ;)

    Zapraszam do mojego candy:
    http://beatka2041.blogspot.com/2013/09/24-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Love it. Amazing card, like the color comb. Fabulous!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Idziesz jak burza :) Trzymam kciuki za kolejne sukcesy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna! piękne kolory i cały układ kartki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka słodka:) Gratuluję nowej współpracy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i elegancka - gratuluję i powodzenia w nowym wyzwaniu i twórczych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Kartka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.