Strony

niedziela, 20 października 2013

Pastelowe święta

Święta w pastelowych kolorach? Dlaczego nie. Kartka powstała z kolekcji papierów Christmas Bliss, które zaprojektowała Karola Witczak. Znajdziecie ją w sklepie Scrap Butik zaś napis odnajdziecie na półkach sklepu Stempell&Kartoon
Przyznam, że miałem obawy co do kartki świątecznej w takich kolorach ale im dalej byłem z jej tworzeniem, tym bardziej podobał mi się jej radony i pozytywny klimat. A co Wy myślicie o pastelowych świętach?




Pozdrawiam
ScrapMan

13 komentarzy:

  1. Piękna kartka,Bardzo by mi było miło taką dostać. Kolory jak najbardziej na miejscu,takie zmrożone

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelowe Święta są bliżej białych niż wszelkie czerwienie i zielenie, zatem dlaczego nie? :) Dowiodłeś sam, że takie kolory do Świąt jak najbardziej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Прекрасная открытка!Новогодняя такая :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie to wygląda, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście bardzo bym sie cieszyła jakbym znalazła taką karteczkę w swojej skrzyneczce na listy :D Pięknie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka jak najbardziej w takich kolorach jest prześliczna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo .ładna karteczka , lubię pastele

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna i w niebanalnych nieświątecznych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ dziękuje Ci, że zajrzałeś do nas - do Świata Artysty :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, taka mroźna a jednocześnie świąteczna. Bardzo podobają mi się Twoje kwiatuszkowe dodatki, zawsze są w sam raz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.