Strony

wtorek, 15 października 2013

Rzeszowskie Spotkania Scrapowe- fotorelacja

W minioną sobotę miałem okazję być na Rzeszowskich Spotkaniach Scrapowych, gdzie spotkałem mnóstwo pozytywnie zakręconych i kreatywnych dusz. Nie z każdym udało mi się uwiecznić to spotkanie na fotografii ale za to w pamięci pozostanie na długie lata. Powiem, że warto było jechać 809 km dla tak wspaniałych ludzi i rodzinnej atmosfery.
Po przybyciu przywitała mnie Iza wraz Peninią


Ola, czyli moja szefowa ze sklepu Przyda-sie.pl


W tym dniu miałem także swoje pierwsze pokazy - Make&Take czyli zrób i weź ze sobą. Chętnych nie brakowało, wręcz przeciwnie- musieliśmy dostawić dodatkowe stoliki i krzesła.








A tutaj na zdjęciu z Madzikiem, która jak widać ganiała za mną z aparatem :D





Na pokazach był także KacperM, którego część z Was na pewno kojarzy ze scrapowego świata. 










Trójca święta- oczywiście rogi zakryte :D
Aśko, Ja i Madzik


Z przemiłą Ewą ze Stempell&Kartoon







Panie naprawdę uważnie słuchały



Uczestnicy mieli bardzo ciekawe pomysły na wykorzystanie naszych kwiatków Powiew Bieli


Zmieniły one nawet swój kolor! :)


Powstało mnóstwo pięknych prac







Dziękuję za ten dzień, za miłe słowa, wspaniałą atmosferę i wszystkie buziaki :D

Pozdrawiam Was z Pomorza.
ScrapMan

9 komentarzy:

  1. jak opowiadałeś to zazdrościłam.
    a teraz, jak obejrzałam to aż kipię, z tej pozytywnej zazdrości oczywiście.

    pozdrawiam,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pojechałeś. Ganiałam z aparatem.... dobre.
    W jednej z relacji wyczytałam, że dziewczyna wulkan ze mnie, a tu, że paparazzi.
    Normalnie- chyba już nigdzie z Wami nie jadę :P
    A z Trójcą - dobre!!!!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać,że byleś w swoim żywiole ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna fotorelacja, widać że spotkanie na długo pozostanie w Waszych serduchach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna i bardzo dynamiczna fotorelacja:)))
    Czy mogę poczęstować się zdjeciem na którym jestem??? :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna relacja, dziękuję za karteczkę, dopiero ją odnalazłam w czeluściach damskiej torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna relacja, jak mogę to pożyczę kilka fotek :-)
    Pozdrawiam
    miło było Cię poznać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.