Strony

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Sketch #17- DT Smile And Scrap

Hej, hej!

Czas wielkich, świątecznych przygotowań trwa. Zapewne u wielu z Was zapach domowego piernika i innych domowych wypieków unosi się jeszcze w powietrzu (jak u mnie). W chwili między porządkami a przygotowywaniem wszystkiego do świąt udało mi przygotować prace do naszej nowej mapki na blogu Smile And Scrap, gdzie chcę Was serdecznie zaprosić do wspólnej zabawy!
Tutaj znajdziecie--> MAPKĘ a poniżej moja interpretacja :)




 Pozdrawiam Was serdecznie i ciepło ;)
ScrapMan

3 komentarze:

  1. SUPER:) pozdrawiam ciepło i mnóstwo fantastycznych projektów i szczęścia w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mariuszu, jest boska, cudowna i ... dziękuję za inspirację, bo akurat mam zrobić ślubną karteczkę :)
    Miłych, radosnych, rodzinnych Świąt!

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no świetna karteczka :-)

    a ja Ci dziś życzę

    Kiedy jasna gwiazdka błyśnie
    Niech Ci serce radość ściśnie
    Niech choinka jasno świeci
    Niech nadziei płomień wznieci
    Niech kolęda zabrzmi w koło
    Niech świat śmieje się wesoło
    Będzie miło i serdecznie
    A Twe szczęście niech trwa wiecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu. Pozdrawiam i zapraszam.